2011. december 30., péntek

Dm, Rossmann haul

Tegnap barátnőmmel találkoztam a városban és voltunk a DM-ben meg a Rossmannban.

Gestern waren ich und meine Freundin in DM und Rossmann.

DM-ben kezdtünk. Ott vettem Clean&Clear-es tonikot (évek óta ezt használom) meg Gliss Kur sampont, olyat, amilyet egyszer már használtam és nagyon bevált.

Erst gingen wir in DM. Ich kaufte dort Clean&Clear Tonic (ich brauche das seit x Jahre) und Gliss Kur Schampon, ich liebe sehr den .


Természetesen fizetéskor jutott eszembe, hogy elfelejtettem éjszakai arckrémet venni, merthogy az előző pont szerda este fogyott el. Rám jellemző... Na mindegy, így mentünk át a Rossmann-ba, ahol vettem 2 db For your Beauty púderpamacsot (ma használtam az egyiket). Ami a krémet illeti... NAPPALIT vettem, mert nem figyeltem oda -.-" Nem szoktam reggel (sajnos) bekenni semmivel sem az arcomat :/ De mikor itthon szembesültem ezzel a kencével először ideges lettem, de utána azt mondtam, hogy mindegy, úgyis hideg van, tél van, jó lesz az.

Ich erinnert mich an Zahlungen an, dass vergaß Nachtcreme kaufen, weil vorige am Mittwoch Abend erschöpft. Typische mich... :D So speichern wir in Rossmann, wo ich 2 Stück ' For your Beauty' Pulver-Züge kaufen. Das Nachtcreme: es ist wirklich Tagescreme! -.-" Zu Hause habe ich bemerkt, dass kaufte ich Tagescreme. Auf jeden Fall werde ich verwenden, weil es Winter und kalt ist.


Ma kellett menni új szemüveget csináltatni és úgyis ott van a plázában egy Rossmann, úgyhogy bementünk, és vettem éjszakait :)

Ich muss in Lage gehen (, weil ich neue Brille brauche) und Rossmann ist da. Ich kaufte Nachtcreme :)



Január 10-én megyek az új szemüvegért (annnnnnnnnnyira jól néz ki ! ), de papapapaparapaaapapaaaa lesz kontaktlencsém! Hallelujah, annyira jó lesz. Nem fogok bepárásodni, nyáron pedig jöhet a napszemüveg. Most annyira boldog vagyok ettől! :D

Ich gehe am 10. Januar in Lage. Ich werde Kontaktlisten haben !!! Ich bin so glücklich jetzt von Kontaktlisten :D 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése