2011. december 8., csütörtök

Hali csajszik! :))
Uhh, még csütörtök, de holnap PÉNTEEK :D Anyám, de jó ... :)

Hétfőn elmentünk a Deichmannba és néztünk cipőt. Valami olyasmit akartam, ami a havas időben nem ázik át, szépséges, nem magassarkú (mert abba télen én nem tudok járni ). Neten már nézegettem egy ideje a csizmákat, és találtam párat, amik tetszettek. Írnám, hogy imádom amelyiket megvettük, de kedden úgy feltörte a lábamat, hogy tesiből részleges felmentésem van :D Pedig olan széép! Megpróbáltam ugyan lefotózni, de általában minden d.u. van vmi programom és sötétre/sötétben érek haza, így a képeken nem jött át semmi a csizmából, úgyhogy kölcsönloptam egy képet a Deichmann honlapjáról :D
Ariane - 5990 HUF
Feketének tűnik, de NEM! :D Először én is azt hittem, de máshogy esett rá a fény, és BARNA! :D És végül is örülök neki, hogy ilyen színű, mert fekete és barna gatyához is ugyanúgy fel tudom venni :))

Ui.: Hétfőn a Müllerben is lézengtem kicsit, de 2 barátnőmnek vettem ajándékot, magamat még nem leptem meg, mert másra készülök :D

---------
Am Montag war ich in Deichmann. Ich wollte einen paar Stiefel :)) Im Bild ist einen, er ist meinen! :) Ich liebe, aber am Dienstag trage ich das und er stiftet mir Schmerz :/ Aber er schaut GUT an. :D 
Der Preis: hier ist so 20 Euro (:

Oh, Der Stiefel ist braun, NICHT SCHWARZ! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése