2012. június 8., péntek

Elhasználtam


Rexona dezodor - rég használtam Rexonát, éppen ezért vettem ezt. Nagyon szerettem, mert tényleg védett az izzadástól, és az illatát is sokáig lehetett érezni, ráadásul kellemes is volt. Nem hagyott foltokat és hamar beszívódott.
Nivea 2in1 sampon és balzsam - másodszorra használtam ilyet. Fenyőkivonat van benne (elvileg), az illatát nagyon szeretem. Az én hajam most nagyon rossz állapotban van, úgyhogy erről nem tudok különösebbet modnani, csodát nem tett.
Clean&Clear mindennapos arcradír - Régen használtam minden nap, most csak 3 naponta. Citromfű kivonat van benne, évek óta vettem rendszeresen, vegyes/zsíros bőrre volt.
Balea tusolós testradír - Na, ez tartott. Márciusban kaptam szülinapomra, és májusban fogyott el. Az árát nem tudom, de biztos nem drága. Elvileg limitált kiadás volt, és az illatát nagyon bírtam. 


A szépséghez hozzátartoznak hölgyek a fogak is. 
Ez a fogkrém egy csoda! 
Szeretnétek fagyit enni fájdalom nélkül, vagy forró húslevest kortyolgatni ? Esetleg fehérebb fogakat? Tanúsíthatom, ez mind megcsinálja! 1200 Ft körül van egy tubus (75 ml).

Miket használtatok mostanában?

2 megjegyzés: