2012. augusztus 13., hétfő

Személyes poszt part1 - Balatonmáriafürdő(képekkel)

Sziasztok csajok!

Azt mondtátok, hogy szívesen olvasnátok személyesebb posztokat, úgyhogy elhoztam az elsőt :) 

Amikor ideiglenes szünetet jelentettem be, azért volt, mert Balatonmáriafürdőre mentem táborba.
Paráztam tőle, de életem egyik legjobb hete volt, ez biztos ! :D 

Reggel 6 előtt a Tiszain kellett lenni. 5-6 órás vonatút, átszállás nélkül. Egy fülkébe 8-an lehet lenni, de mi 15-en jól elvoltunk :D 
Az állomástól úgy 5-10 percnyi sétára volt a szállásunk. Az egy nagy terület volt, rengeteg szobával, egy teniszpályával, egy röpipályával, egy focipályával és egy kosárpályával. + van még ott ilyen fűs-fás-erdős rész. 

Egyszerre több tábor volt ott, úgyhogy nem voltunk kevesen, sőt :) Ezért kitalálták, hogy kiknek mikor kell menni kajálni. 
A tábor végére természetesen semmi nem maradt eredeti állapotában, mint ahogy a kép is jól mutatja:D A hosszú mássalhangzók azért lettek megrövidítve, mert az egyik táborvezetőnk mindig azt mondta, hogy "UZSONA". Persze ez csak egy szó a sok közül, amin még azóta is röhögünk [ így születtek meg az ilyenek: mit kértek regelire? - szalonát dinyével].
Minden reggel 7:45-kor szólt a trombita(!!!), hogy mindenki készüljön a reggelihez. Nekünk egyszer betrombitáltak az ablakon, fantasztikus volt...:D Reggeli után volt egy kis időnk összébbpakolni, meg átöltözni tornára. Hát azt hiszem másfél órákat tesiztünk minden reggel [ gerinces gyógytorna, de rendesen le lehetett izzadni egy ilyen alkalomnál ]. Ezek után volt, hogy kimentünk a városba vásárolgatni, kinek mi kellett. De gyorsan elteltek hál' Istennek a délelőttök, mert utána jött az ebéd. Jó idő volt, úgyhogy vagy árnyékban kellett lennünk, vagy a szobáinkban 3 óráig. Utána lehetett menni fürdeni. A mi szobáink voltak a legközelebb a parthoz. Pontosabban közvetlen a parttal szemben voltunk, csak egy nagy füves részen kellett átmennünk, ez úgy kb. 1-2 percnyi séta. 
Ezen nem vagyok rajta, de akkor is nagyon kész :D
Jobbra voltak a szobáink, de sajnos azok most lemaradtak. Ezen a gyepen kellett elsétálnunk a partig :) 
3 óra után szóval volt aki fürdött, volt aki napozott. De uzsona(:D) környékén már általában mi becsapódtunk a fiúk szobájába és ott elhülyültük az időt. Vacsora előtt, után is ott lógtunk és nevettünk. De olyan is volt, hogy délután kiültem erre a zöld területre egy napágyba egy fa alá, árnyékba. Zenét hallgattam, beszélgettünk stb :) Én konkrétan minden nap olyan 11 és éjfél között mentem el zuhanyozni :D De olyan is volt, hogy mire a fürdőből visszaértem a szobánkba, fél egy volt. És igen, volt takarodó egyébként, dehát.... :D  4 szoba volt, és a szobák előtt egy kis terasz. Ott volt egy asztalka, meg két pad. Esténként/éjszakánként ott fagyoskodtunk egy-két mécses társaságában és beszélgettünk. A kicsik persze olyankor már aludtak, de mi kint voltunk, odaült a táborvezető. Hát azért 11 és éjfél környékén általában elkezdett minket bezavarni, de akkor is minimum 3-ig fent voltunk. Ha nem is beszélgettünk, de zenét hallgattunk.

Mint már írtam, négy szoba volt. Két 10 ágyas, és két 6 ágyas. Mi a szélén voltunk, a képen láthatóba. Egy 8-9 éves gyönyörűszép kislánnyal, egy 12 éves aranyos kiscsajjal, egy 13 éves csajjal. Képen telefonál barátnőm, ő szeptemberben lesz 17, és Nóri, aki 18. Meg én. A fiúk azzal szívattak minket, hogy szóltak, hogy "Nóri!" mi meg egyszerre odanéztünk és kérdeztük, hogy melyik. Szerintük ez vicces volt:D Egyébként sikerült kiválasztanom a legszörnyűbb ágyat: a bal oldalit, a fentit. A létrán 2 lyuk(!!) volt, és azok is távol egymástól. Á, azért hiányzik az is:D

Egy teljes hetet töltöttünk így el, rengeteg hülyeség született, sok szép emlék maradt meg, és már mindenki alig várja, hogy jövő nyár legyen, és megint menjünk, együtt! :D
Most következik pár kép, amiket Gyapi barátnőm FB profiljáról nyúltam le, de tudom, hogy nem haragszik érte, mert szeret :D Egy-két kép az enyém :)

Frissek és üdék vagyunk :D



Nagyon ki volt száradva a Balaton! Mármint elég apadt volt.. :D
Kitaláljátok, hogy melyik vagyok én?:D
Mesi, ha zavar, bocsánat, hogy feltettem ezt a képet:)
Csajok, Ti meg a háttérben láthatjátok a szállásunkat. Mondjuk a sok fától nem nagyon lehet megfigyelni, de az a barna tetős ház, már nem a miénk volt(:
Este a partról :)

1 megjegyzés:

  1. Biztos jó lehetett - most elkapott a nosztalgia a régi, táboros nyarak iránt :)

    VálaszTörlés