2011. november 21., hétfő

Mit rejt a neszeszered?

Nekem olyasmik vannak benne, amiket hétköznapokon használok, vagy úgy gondolom róluk, hogy kihúznak a pácból, ha úgy van (:

Mivel mindenkinek mások a sminkelési szokásai, és tudja magáról, hogy mit használ és mire nincs abszolút szüksége, maga válogassa össze szerintem az "alapdarabokat".
Én régen mindig csak kihúztam feketével a szemem alul, de rádöbbentem, hogy nagyon nem áll jól, csak úgy tűnik, mintha nem aludtam volna eleget.Rettenetes volt :D Ma már felül szoktam kihúzni suliba szürke tussal, szempillaspirál, púder, néha alapozó ( 100x jobb a végeredmény), de ez sem állandó, mert nálam ez kedvfüggő.

Egyben a "kis" csapat :D

ColorTrend szempillaspirál(imádom!), essence i <3 stage szemhéjalapozó, Oriflame veryme clickit szürke szemhéjtus,
ColorTrend fehér szemceruza, Avon fekete szemceruza (<-- a végén szivaccsal, hogy el lehessen satírozni)

ColorTrend mattosító kőpúder, Avon 2-es szemhéjfesték, Essence forget it! 3-as korrektorkészlet

Az Avon-os szemceruza vége
Persze szoktam intenzívebb, feltűnőbb, színesebb sminkeket készíteni, de azokat csak ünnepekre, vagy különleges alkalmakra, de úgyis fogtok róla tudni :)

2 megjegyzés:

  1. Ja da hast du recht :D aber ich habe mir jetzt die Fujifilm bestellt :)

    Liebe Grüßee ♥

    VálaszTörlés
  2. Gute Entscheidung :)) 16 Megapixel, mein Gott, phantastisch ! :D

    VálaszTörlés