2012. december 27., csütörtök

Haul

Elindultam ma a DM-be, hogy veszek valamit. Hogy pontosan mit, azt nem tudtam. Maximum egy szemceruzára gondoltam, esetleg valami testpermet, vagy ilyesmi.. Végül ezeket sikerült beszereznem:


A natural spray-t azért, mert az a két parfüm, amiket az előző posztban is említettem, édesek. És a frissebb illatokat kedvelem magamon főleg, ezért akartam valami mást.
Barna szemceruzám már fogyóban van, ezért most vettem egy Essence-est. Ez tekerhetős cerka, ilyenje anyának volt eddig, és ő nagyon szerette/szereti őket, úgyhogy most végre én is kipróbálom.


Ezt a cuki karkötőt 999 Ft-ért lehet kapni. Én konkrétan az Alverdés állványnál találtam rá. Direkt megnéztem, csak ilyen medállal van, más nincs.

Ti miket szereztetek be mostanában?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése