2012. január 12., csütörtök

Csak úgy TAG

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?
Telefon


2. Kedvenc sminkmárkád?
Essence, Avon :)
3. Kedvenc virágod?
A legislegkedvencebb az ORGONA , de a gyöngyvirágot is nagyon szeretem.


4. Kedvenc ruhabolt?
C&A

5. Kedvenc parfüm?
Jelenleg az Apple-től az a sárga amit láthattok az előző bejegyzésben (, de egyébként ma kaptam egy újat, az is nagyon fincsi illatú, később post)


6. Magassarkú vagy lapos?
Hát ööö... télen semmiféleképpen sem magas , de egyébként úgy választani nem tudok, mert mindkettőből van egy pár, és mindegyiket ugyanúgy szeretem.


7. Jó jegyeid voltak általánosságban?
Negyedikig kitűnő voltam, aztán 8 osztályos gimibe mentem (ahol most is vagyok), de most már van 1-2 tárgy ami nem igazán megy, de egyébként jó jegyeim vannak :)


8. Kedvenc színed?
Türkiz


9. Szoktál inni energiaitalt?
Nem

10. Szereted a gyümölcsleveket?
Nagyon

11. Szeretsz úszni?
Akkor ha nem áll felettem edző, és úgy és arra úszhatok, amerre akarok.


12. Villával eszed a sült krumplit?
kézzel :D

13. Mi a kedvenc hidratálód?
Nivea Happy Time

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Igen :) Mármint majd csak úgy minimum 10 év múlva :D

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?
Igen, hamar felmegy az agyvizem, de az egy másik dolog, hogy tudom leplezni (:


16. Érdekel a szellemvadászat?
Nem mániákusan, de igen.


17. Van valami fóbiád?
BOGARAK ! u-tá-lom ő -ket ! + klausztrofóbia (kicsi) + tériszony (kicsi)


18. Rágod a körmödet?
Nem.


19. Volt már halál közeli élményed?
Nem nagyon emlékszem ilyenre.


20. Kávézol?
Nem. Még a szagát is utálom.


21. Milyen zenét hallgatsz most?
Mohombi - In Your Head

22. Mit ettél utoljára?
Péksütit


23. Ha kréta lennél milyen szín lennél?
Ez olllllyan hülyeség :D De egyébként sárga vagy rózsaszín :D


24. Mit nézel meg először egy azonos/ellenkező nemű emberen?
Arca, haja.

25. Kedvenc üdítő?
Nestea.


26. Kedvenc alkoholos ital?
Csokis whisky, de egyébként nem szeretem a piát. ( vagy még csokilikőr)


27. Kedvenc hónap?
Május

28. Kedvenc étel?
Ez nálam mindig változik :D


29. Utolsó film amit láttál?
Filmet utoljára szilveszterkor ( ! :o) láttam, mert inkább sorozatokat néztem, de egyébként a "Hova tűntek Morganék?"


30. Kedvenc napod az évben?
A nyáriszünet előtti utolsó napok a suliban mindig is a kedvenceim voltak/lesznek


31. El mersz hívni valakit randira?
Nem tudom.


32. Tél vagy nyár?
Nyár.


33. Van tetoválásod?
Nincs.


34. Voltál már szerelmes?
Nem.


35. Szerettél már úgy valakit, hogy sírtál érte?
De (de nem szerelemből).


36. Cipőméreted?
40


37. Kedvenc számod?
9 :D (szerencseszám is)


38. Beszélgetéstéma amit utálsz?
Politika, negatív irányú témák.


39. Rossz tulajdonságaid?
Lusta, makacs, önfejű, és néha nem tudom hol a határ.


40. Hogy látod magad a jövőben?
Sikeresnek és boldognak :D

Töltsétek ki ti is, és LINKELJÉTEK !
A TAG-et egyébként Réku oldalán láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése