2012. január 9., hétfő

Decemberi kedvencek :)

Itt vagyok, itt vagyok, nem feledkeztem meg rólatok, csak időm nem engedi, hogy annyit posztoljak nektek, amennyit szeretnék :/ Mindegy, decemberi kedvencek-es bejegyzést hoztam nektek. Igaz, 9-e van, de muszáj volt ezt megcsinálnom ! :D


Aaaaaanyira , de annnnnnnyira gyönyörű ! :D Hozta Jézuska egyébként... A NYC-nak 3 féle (ilyesmi) fedőlakkja van: van ez, van egy, amiben csak ezüst csillámok vannak (az is megvan), és az utolsóban pedig talán lil kis cuccosok vannak a lakkban a kékek helyett :)

Ezt a cukibogarat már láthattátok egy korábbi bejegyzésben ( ITT ), de csak futólag. Ezt azoknak ajánlanám, akik a virágos illatkategóriát szeretik. Fura, mert egyébként én szeretem a virágos parfümöket/stb. , de valahogy jobban elragadnak azok a frissebb illatú dolgok :) Egyébként a képen látható drágaságot már csak a DM-ben lehet kapni (Miskolcon legalábbis Rossmann-ban már nincs ! :( ).


Sokszor használtam, és fényesebb és jó illatú lesz tőle a hajam :)


Hát ez ColorTrend-es szeretne lenni, csak épp lemaradt. Fényes lesz tőle a szám, éppen annyira, amennyire kell, finom illatú, finom ízű (körtés :D ) és ÁPOL!


Hát ez... 500 Ft körül vannak az ilyen nagy tusfürdők a Rossmann-ban. Nem vártam tőle sokat, illat alapján választottam. De hogy utána milyen puha lett a bőröm! Egész délelőtt a karomat fogdostam :D



Ezt a kis drágaságot sokszor használtam, de csak a felső 3 színt. A legsötétebb barna azért van beikszelve, mert azt használtam TÉNYLEG LEGTÖBBSZÖR , mert ha nem volt időm/türelmem /kedvem egy kompletzt sminket készíteni, akkor ferde ecsettel felvittem a szempilláim tövéhez + szempillaspir. meg fehér szemcerka, és egyből jól  néztem ki :D


Ezt még anya hozta karácsony előtt, az egyik cégtől kapta. Boltokban még sosem láttam. "Holdvirág" illatú, ami azt jelenti, hogy tele van nyomva levendulával meg egy csomó gyógynövénnyel, de kifejezetten kellemes az illata ( bár van mikor rosszul vagyok az ultraédes dolgoktól, és olyankor nem iagzán jön be). Tényleg ápol, meg elvileg segít az elalvásban...

Szombaton voltam ám shoppingolni, hát úúúúúristen! Fantasztikus cuccokat sikerült beszereznem (úgy érzem), úgyhogy majd meglátjátok a gyümölcsét :) 
Csóknektek.

1 megjegyzés:

  1. hú, de szép a lakk, meg a paletta *.*

    Légyszi nézz be:
    http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés