2012. február 5., vasárnap

Tegnapi fellépéses ruha, outfit, köröm stb. + haul

Farsang alkalmából kellett tegnap is becaplatni a suliba. Nyitótáncoltunk (bécsi keringő), és ígértem, hogy hozok képet szinte mindenről :D
Szombat reggel elmentünk a plázába valami ruhát nézni, ami kényelmes, szép és teljesen odavagyok érte :D H&M-be mentünk legelőször. 4 rucit próbáltam - nagy volt, itt ott elállt és még ehhez hasonló problémák voltak. Minimum térdig érőt akartam, és ha mell alatt vágott, annál jobb. Ehelyett... :D Térd feletti, A-vonalú, de egyszerűen imádom! :D Teljesen beleszerettem.

Gestern musste ich in die Schule wegen den Fasching gehen. Gestern Morgen gehen wir in H&M. Dort kaufen wir eine Kleidung, die gelb ist. Und ich liebe sie sehr sehr sehr! :D



És ahogy az előző postban írtam, imádom a lógós, laza felsőket. Szemeztem már egy jó ideje eggyel és le volt értékelve 2- vagy 1500 Ft-ra. Normális képet nem igazán tudtam róla hozni, mert azután fényképeztem, hogy hazaértem a buliból :D

Wir kaufen noch eine Bluse, die toll ist. Diesen Farbe mag ich sehr. Die ist so 5-7 Euro.


Úgy volt, hogy műkörmöm lesz, de péntek délután leültünk, hogy megcsinálják és mondta barátnőm anyukája, hogy egyébként ő nem szívesen épít nekem. Úgyhogy így történt, hogy a saját körmömet csinálta meg franciára (azt akartam műkörömbe is). Szombat reggel a plázában már elkezdett pattogni , de délután a táncikálás után, már elkezdtem leszedni (júúúúj, csak nehogy meglássa egy körmös :D ).

Es wird so, dass habe ich Kunstnagel. Aber wird nicht. Meine Nageln schauen so :




A Rossmannban ezeket vettük:

Wir kaufen in Rossmann das:


Ebben táncoltam:

Meine Kleidung ist das : 


És egy bónusz kép az este folyamáról:

Und ein extra Bild: 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése