2011. augusztus 5., péntek




Na helló mindenki :)
Megkaptam az Avon-os cuccaimat, plusz még egy csomó mindent mellé.Ezért szeretem, hogy anya barátnője a tanácsadónőnk. 
Na kezdem.
Ez szerintem még régebben árulta az Avon vagy nem tudom.Na mindegy.
Hát ezzel nagyon kell vigyázni, könnyen úgy nézhetünk ki mint egy bohóc, ha nem figyelünk arra, hogy hogy visszük fel.Vannak benne kis csillámok, egyébként jól néz ki.Szép a színe is, és erős.

Ha bohóc akarsz lenni.Egyébként úgy lehet szépre, és termeszetesre megcsinálni, hogy felviszed egy vonalban, majd elsatírozod a széleket. 
 Rendeltem egy kűpúdert. ColorTrend-es. Kétféle volt, ez a világosabbik és imádom (L). Ha be van púderezve az arcom, nem vakolatszerű, nem látszik, sőt még olyan porcelán-hatásúvá is varázsolja a bőrömet.Nagyon jó. :)
Mellesleg (amit a jobb oldali képen lehet látni) annak a púderszivacsnak az a része, amit fogok, bőrrel van befedve.Nagyon menő. (mondjuk biztos nem igazi bőr )
Képet nem készítettem a púderes arcomról, mert a kép nem adta vissza jól a dolgot. 




A harmadik termékem az ISANA-tól a mandula(virág) illatú körömlakk lemosó.Én nagyon meg vagyok vele elégedve.Ami az illatát illeti, tényleg más mint egy normál szagú körömlakk lemosó.


Na emberek, ennyi voltam mára. Puszi :)

1 megjegyzés:

  1. Nekem is ilyen körömlakklemosóm és kőpúderem van. A körömlakklemosót szeretem, az illatát meg kifejezetten imádom. Viszont a púder brrrr. Nekem az egyáltalán nem vált be :S

    VálaszTörlés