2012. december 26., szerda

Karácsony képekben

A naptár szerint még igaz, hogy karácsony van, de megmutatom nektek (főleg) az ajándékaimat.



Narancsos tusfürdő, testápoló és ajakápoló. Friss és trópusi illatokat kedvelem, ezért telitalálat volt. Ráadásul az arcradíromnak is ilyen az illata (Sunfleur). Már megkukkantottam őket Krémmánián. A testápoló full 5-re van értékelve, a tusfürdő viszont már csak olyan 3-4 csillag között mozog. Az ajakápolót megmondom őszintén, elfelejtettem, de én még karácsony este kipróbáltam. Azok után azt mondanám, hogy nem fog se porosodni, sem a kukéban kikötni:)



Barátnőm gondolatolvasó. Sminklemosóként 5*-re vizsgázott nálam és csakis erre fogom használni. Tonikként már ennyire nem rózsás a helyzet, de ezt majd egy külön posztban.


Mindkettő barátnőktől. A elsőt (Star Nature- vattacukros) szerintem nagyon sokan ismeritek. Bódítóan édes az illata, de nagyon tartós. A második is édes, de abba már van egy kis frissesség is (a Hippy soul tusfürdőt nagyon szerettem).


Na ezek azok az ajándékok, melyek tőlem vannak magamnak:D


Pezsgősó, tusfürdő, testradír, testápoló.


Kitaláljátok, hogy mi ez a gyönyörűség?:)


Szerelmeim. Vajon mik ők?:D



 Kinek mit hozott a Jézuska? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése