2012. június 27., szerda

DIY csapat - első felvonás :)

Miiiinden szerdán boldogítjuk a népet ezentúl a saját kreációinkkal :D

Őt küldte először Anita. A szín, a minta, szinte minden mindegy volt, csak hajpánt legyen. Hát én tartottam is ehhez magam.. :D

Szeretném leszögezni már így az elején, hogy sosem hordok hajpántot, meg nem is nagyon szeretem őket, mert kerek fejem van, és ezek általában még jobban kihozzák ezt :)

Hát kezdeném az elején...


Vettem egy fehér szalagot, és körbetekertem a fejemen, majd elvágtam a megfelelő méretben. Azután találtam ezt a sötétkék selyemszalagot, és pillanatragaccsal odaragasztottam a fehér szalag kb első negyedéhez.
Ezek után a másik végét is odaragasztottam a fehérhez.


És találtam a lomjaim közt ezt a kis virágocskát. Ráraktam a fehér-kék szalagot a fejemre, és tollal megjelöltem a fehér szalagon, hogy kb hová rakom majd ezt a virágocskát. Őt is pillanatragasztóval ragasztottam oda.


Sajnos csak kevés kép van, mert a fényképezőben az akkumulátorok állandóan .. khm szarakodtak




A fejeimet nézzétek el légyszi , mert csak 5 órát aludtam éjjel mindössze, jéghideg vízzel kellett zuhanyoznom és a mai nap szinte mindenki csesztetett

Háááát ez lettem volna én, meg a kis hajpántom. Nem lett valami nagy szám, de azért büszke vagyok magamra :D

Hogy tetszik? Mennyire érthetetlen? :D

Nézzétek meg a többieket is:


6 megjegyzés:

  1. Óó, nagyon aranyos lett! :) Jó az a kis virág rajta! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! szerintem simán rászokhatsz a hajpántokra ;D

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett :) Ne aggódj, én is eléggé szabadon értelmeztem az inspirációt, kb csak annyiban hasonlít a kettő, hogy fejre tesszük, semmi másban :D (egyébként most töltöm fel :))

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok :)

    Hát én is eléggé elrugaszkodtam az eredeti hajpánttól, kíváncsi is voltam, hogy a tiétek mennyire fog hasonlítani rá :D

    VálaszTörlés
  5. Úúú nagyon jól áll:$ és a tiéd a kedvencem:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. júúúúúúúúj, komolyan ? ^.^ olyan aranyos vagy :))

      Törlés