2011. szeptember 18., vasárnap

Shopping körút - szerzemények

Hali! :)


Mikor voltam shoppingolni, alig vártam, hogy megmutathassam nektek a szerzeményeimet, de sajnos aznap már nem volt rá időm, mert későn értem haza, tanulnom kellett, aztán meg rendbe tettem magam. Másnap suli, este meg készülődtem a pénteki osztálykirándulásra :)
A fényképezőm úgy látszik végleg beadta a kulcsot, úgyhogy a telefonomra tudtam már csak támaszkodni.


Először a Sever-ben voltunk, de ott nem találtam semmi jót, ami eléggé elkeserített :( Azután a Müllerben húzogatós, 100-as zsepit vettünk, egy fél literes NaturAqua-t. Akartam venni az Essence-től valamit (még titok, mert ha megtalálom, lesz bejegyzés :D ), de minden úgy ki volt fosztva, hogy nemtaláltam semmi jót. A L'oreal - nál volt kis újság a sminkelésről és a körömlakkozásról (ezeket gyűjtöm, van már egy pár ), abból hoztam haza egyet. Ezután a Deichmannban szétnéztem, de csak papucsot vettem. Képet nem csináltam róla, mert úgy gondoltam, hogy majd URL-címről, de nincs fent a neten, csak a tesója. Először ilyet akartam, de nem volt a méretemben, úgyhogy nem ilyenem lett :( 


Ezután a Takko-ban vettem egy nadrágot, krémszínű, kétgombos, kellemes anyagú.De megbántam. Egy számmal nagyobb és megvettem :/ folyamatosan húzgálom, még övvel is. Sajnos azért vettem meg, mert ezt a próbafülkében még nem éreztem.Láttam, hogy nagyobb egy számmal, de azt mondtam, na és? Volt aki rábeszéljen :[ De már mindegy. Nem tudtam képet csinálni, bocsánat. (Inkább ne  legyen kép, mint egy rossz minőségű)
És ezután jött a vásárlásom csúcsa: egy gyönyörűséges nyaklánc !!! Annyira beleszerettem, hogy nem hagyhattam ott, pedig már ezer hosszú nyakláncom van. Tudtam, hogy ha hazaérek, akkor anya  azt fogja mondani, hogy már megint minek, de nem érdekelt :D Megvettem.


Azután még a Vögele-ben voltam, főleg kardigánért mentem. Háát.. Volt 2: az egyik egy rózsaszín volt, a másik egy zöld. Mindkettővel az volt a baj, hogy L-es (pedig ez a méretem) , de nagy volt. Úgy néztem ki, mint egy elefánt, akire rádobtak egy nagy lepedőt. 


Hát ennyi lennék most, de még mielőtt elköszönök, be szeretném mutatni a kedvenc könyvem: A Szent Johanna gimi Imádom!!!!!!!!!!! Most olvastam ki az 5. részét, fél év múlva jelenik csak meg a 6. :( Az írója Leiner Laura. Egy lányról szól (Reniről), aki 8. után a Szent Johanna francia tagozatos gimnáziumba ment át, ahol egy osztályban csak 12 fő van.  Eddig nem volt egyetlen igaz barátja sem, nem volt szerelmes, de most minden megtörténik vele, ami eddig nem. Beleszeret az osztály (és az iskola ) legmenőbb fiújába, szerez igaz barátokat, és Párizsban is jár az iskola jóvoltából. Eszméletlen jó könyv, érdekes, rettentő vicces, és iszonyatosan imádom ! :D ( Muszáj volt írnom róla)


Na puszi mindenkinek, és a komolást se felejtsétek el! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése