2011. október 6., csütörtök

Lovely Terra Cotta Compact

Megérkeztem az első sminkes posztommal :) Remélem fog tetszeni.


Nyáron barátnőmtől kaptam ezt az ötös szemhéjpúdert (és az ecseteket is). Még csak a barnás részét használtam, az is gyönyörű, de most a többit használtam. Még nem volt Lovely-s szemhéjpúderem, szóval nem tudtam sem reménykedni benne, sem viszonyítani semmihez. De imádom! 
Nagyon szépek a színek, és mikor felkenem a szemhéjamra, teljesen olyan, mintha életre kelnének a színek. Élénkek, gyönyörűek, de többet nem is nagyon fecsegek róla, a képek magukért beszélnek szerintem.


1. - alul és felül, középig kihúztam a szemem zöld szemceruzával
2. - felkentem a világosabb zöldet (élénk, almazöld színe van)
3. - ezután jött a mélyítővonalba a sötétzöld, és a szemzugba a fehér (kis csillámok vannak benne, ami néha ezüstösen csillog)
4. - és szempillaspirálozás






















szemceruza - miss sporty 020 sapphire
szempillaspirál - avon - colortrend -great lengths
szemhéjpúder - lovely terra cotta compact 01
ecsetek - essence - brush set 

Nektek van Lovely-s szemhéjpúderetek? Szeretitek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése