2012. január 24., kedd

Tegnapi haul + Ingrid cosmetics tus teszt

El vagyok keseredve, mert nem kapok visszajelzéseket, hogy tetszenek-e a posztjaim.Nem komiztok ! :(

Nem jártam boltban (sajnos :D ), de így is sikerült egy-két új dologgal gazdagodnom.


Egyszer már volt solutions termékem ( krém, kombinált bőrre), amitől nem igazán ájultam el. Ezeket is anya kapta névnapjára, de nekem adta (általában így szokott lenni - minden kence-ficét, sminket, és ékszert megkapok). Az egyik éjszakai krém, a másik nappali. A nagy baj ott van, hogy reggel szokásom elfelejteni, nem bekenni az arcomat, pedig a hideg, szél és az egyéb viszontagságok nem nagyon tesznek jót a bőrömnek. Akár a téli időkre van kifejlesztve egy nappali krém, akár nem, akkor is van benne általában egy minimum 5-10 fényvédő faktoros napelleni cucc (értitek ti :D ). Ebbe 15 SPF van. Na, és áttörés, ma reggel bekentem vele az arcom :) Ultrafinom illata van a reggeli kencének ( na oké, semmi extra, de nekem nagyon bejön és elmagyarázni nem lehet).

Barátnőm anyukája kozmetikumokkal foglalkozik, és szilveszterkor, mikor a barátosnőm itt volt, láttam nála egy ilyen tust. Feketében és barnában van. Feketém nincs (, de van csillogós szürke meg lila és most már barna is), de annyira nem érzem még szükségét. Ez egy kicsit inkább filc, de a tus is jó szó rá.
Alig vártam tegnap, hogy kipróbálhassam és ma eljött a pillanat. Kontaktlencséztem, úgyhogy ilyenkor a szemeimre csak szempillaspirált szoktam feltenni, de ezt MUSZÁJ volt feltennem, úgyhogy ez is landolt a szememen.



Fáááááradtan, de épen :D egyetlen kép, ahol látszódik is vmi a tusból. És elviselhető fejem van rajta :D
Tartósságát tekintve 5/5
Csomagolás 5/5 - jól záródik, utazásbiztos
Ár 5/5

2 megjegyzés:

  1. most én is elkezdtem egy solution nappali krémet használni, és hát kicsit elszomorít, hogy alapozót nem tudok az arcomra kenni, mert darabokban jön le az arckrém miatt :S de majd írok róla:(

    VálaszTörlés
  2. Hát mondom, nekem sem lettek a(z előző) solutions termékek a kedvenceim. De egyébként az összes Avonos arckrém általában nem igazán ér semmit.

    VálaszTörlés