2012. február 21., kedd

Termékek, melyek NEM váltak be

A képek Google-képek, mert a fényképezőm lemerült, és amúgy is sötét van !

1 - Isana ajakápoló
Szárítja a számat, hogy még többet kenjek fel. Frászt fogok még többet feltenni! Ráadásul nekem olyan, mintha kicsit "kemény" lenne, szóval nem is olyan egyszerű a kenhetősége. Olyannyira nem, hogy nekem le is tört féloldalasan. Kár, hogy nem tudom megmutatni :/

2 - Oriflame 
Kéz - és testápoló egyben. Megvan hozzá a tusfürdő is, úgyhogy együtt használtam őket. Semmit nem segített a bőrömön a testápoló. Se a kézfejemen, se az al, -és felkaromon. Nem lett selymesebb, puhább a bőröm, és a könyököm ugyanúgy száraz maradt.

3 - Baba Aloe Verás testápoló
Nem akarom ócsárolni a Babát, mert nagyon finom illatű termékeik vannak, és momentán a tusfürdőiket nagyon bírom ! :) Lehet, túl magasra tettem a lécet, és túl sokat várok egy testápolótól, de ez nem jött be. Nivea Happy Time eddig az igazi befutó számomra. Rá vagyok kattanva az Aloe Vera illatú dolgokra, és az illata hiába jó, ha nem teljesít... Száraz maradt a könyököm ! :D

4 - Garnier sampon
Illat alapján választottam, aztán amikor az első hajmosásnál észrevettem, hogy ráadásul töredezett, igénybevett hajra van kifejlesztve, nagyon megörültem és királynak éreztem magam :D Hát... Azóta sincs rendben a fejem. Nagyon korpásodott tőle a hajam, és még mindig. A Garnier arcápoló családból eddig egyetlen egy termék vált be, úgy-ahogy, a testápolóik sem érnek semmit tapasztalatom szerint, és a történtek után már a samponjaikat sem bírom.

Nos, hát ezek lettek volna a termékek, amik a közelmúltban nem nyerték el a tetszésemet. Aminek viszont nagyon örülök, hogy pénteken kezdődik a Kocsonyafesztivál ! :) Már alig várom ;)

Van valakinek a fent említett termékek közül valamelyikkel tapasztalata?

3 megjegyzés:

  1. nekem a garnier sampon tökre szárította a hajam :S

    VálaszTörlés
  2. A Garnier testápolók közül az új zöld 7days-esek nagyon beváltak, nemcsak nekem, rengeteg jó véleményt olvastam róla, minőségben össze sem lehet hasonlítani a többivel :(
    Garnier sampont a Fructis termékcsalád kipróbálása óta nem is merném :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 7Days-t használtam én is, nem vált be :( (És az is aloe verás volt :D)

      Törlés