2012. április 14., szombat

Szerelmeim

4. éve járok a sulimba, de eddig sosem kellett sorfalat állnunk a ballagáson. Hát most kellesz. Eszembe jutott, hogy akkor kell egy cipő, és teljesen felspanolódtam :D Most spór van, úgyhogy arra gondoltam, hogy elmegyek a 2D-be vagy az Ázsia centerbe és ott veszek egy (lehetőleg) nude színű magassarkút, mert már régóta szívem vágya egy ilyen :)
Igaz, mostanság rossz idő van, de már mindenki várja a nyarat, és elkezdi bespajzolni a ruhákat, szandikat, papucsokat és a többi ehhez hasonló göncöt... :D Én sem vagyok ezzel másképp, és arra jutottam, hogy szandált meg a Deichmannban fogok venni (pontosabban anya :D). 
Őket néztem ki:
|tudni kell, hogy most magassarkú szandált szeretnék, mindenféleképp telitalpút és olyat, aminek legalább egy minimális platformja van. Fontos, hogy legyen a sarkamnál textil/anyag, vagy bármi, de ne legyen "lyukas" :D|

5990 Ft
Minden tetszik, ami kék, tengerész-stílusú, és ebben ez a barna pánt is megfogott, és hogy nem egyszínű mind :) A bajom csak annyi vele, hogy kicsit félek ettől, mert vékonyak a pántok, és lehet, hogy hamarabb elszakadna. 


Végiggondoltam, hogy hogyha vennék egy piros cipellőt, akkor tudnám-e mihez felvenni. És tudnám! :D De nem tudom, mert ez az aránylag nude színű is nagyon-nagyon tetszik! :) Már csak arra lennék kíváncsi, hogy hogy állna a lábamon, mert eddig amikor nyitott orrú pipőt próbáltam, sosem mutatott jól :D Mindkettő 5990 Ft

5990 Ft
Ezzel is csak anyni a probléma, hogy hogy állna rajtam, meg hogy hátul a sarkánál nincs semmi.

Papucsokat is végignéztem, de megmondom őszintén, hogy nem nagyon találtam olyat, ami tetszene. Esetleg ő lenne, akit magammal vinnék:

4990 Ft
Van 2-3 szandálom, de azok mind lapostalpúak és ezért szeretnék most egy magasat :) Este nem hinném, hogy fogok jönni nektek poszttal, mert moziba megyek és mivel 3 órás a film, későn fogok hazaérni :D Amint időm engedi, megpróbálom őket nektek lefotózni és felnyomni ide :)

Ti most hogy álltok a cipőkkel? Mi a terv délutánra/estére?:)






3 megjegyzés:

  1. Az első a legjobb :$ én imádom a cipőket :D sajnosxD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyeeeee?!:DDD
      és ezzel még sok nőtársunk van így... :D

      Törlés
  2. Szia! Én kb 3 hete vettem az Ázsiában egy krémszínű platform magassarkút, úgy kb. 4000-ért. Igaz nem szandi, hanem cipő, de tök kényelmes. Szerintem nézz körül ott is, mert ugyan kb a 3. pár volt kifogástalan (nincs rosszul varrva, nem különböző az orrformája...), de nálam most ez a kedvenc. :)

    VálaszTörlés