2012. május 29., kedd

2. | Kedvenc ... körömlakk

Igazából nem nagyon tudnék választani EGYET, úgyhogy kategorizáltam őket :D

Nude:
Maybelline - 31 Peach Pie 
Szerintem ezt a lakkot sokan ismeritek. Ez világos, szinte mindenkinek jó, ha a megfelelő nude lakkot keresi. Még azért is bírom, mert bármilyen fedőlakkal, díszítéssel feldobhatom, minden szín megy hozzá.

Fedőlakk:
NYC - 105 Lights-Camera-Glitter

Kék és lila csillámok vannak benne (+ az ezüst kicsik). Nem tudom miért, de ezt szeretem a legjobban az összes közül :)

 Színes:
Vollaré noname, Essence - 91 glamorous life

Jó, mondjuk ez mindig hangulatomtól és kedvemtől függ, hogy éppen melyik színt részesítem előnyben. Nyáron erős színekkel van mindig kifestve a körmöm, hol neon, hol csak egy sima türkiz.. Az év elején nagyon bele voltam bolondulva egy kékes körömlakkba, de most ezek tetszenek nagyon.

Ti milyen színekkel festitek mostanság a karmaitokat? :)

2 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Mosta találtam rá a blogodra és tetszik :)
    Szépek ezek a színek, én mostanság a pasztell árnyalatokat kedvelem a leginkább azok közül is a menta,levendula lila és a türkíz az all time favoritom :)
    Kérlek nézz be hozzám, és iratkozz fel,ha tetszik a blog, mert éppen nagy követő gyűjtögetésben vagyok,hogy csinálhassak egy óriási nyereményjátékot:)
    Előre is köszi : HeLi
    http://makeupworld-heli.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió! :)
      Én az ilyen bőrszíná pasztell árnyalatokért vagyok oda inkább, de megfordul nálam egy türkiz is :)
      Benéztem, és nagyon tetszik a blogod :)

      Törlés