2012. május 16., szerda

Parfümposzt - 2.rész

Giorgio Armani - Acqua di Gioia (Az öröm esszenciája)
Szívem fő vágya, és ha eredetim nem is, de minimum koppintásom tuti lesz, ebből a csodálatos esszenciából !

Bvlgari - Aqva Pour Home
Hát hogy a képen szereplő üvegcse a pasik vagy a nők számára van, nem tudom, de teljesen odáig vagyok ezért az illatért, meg vissza!

Ez nem olyan drága, mint az előző fent említettek, de ez is iszonyatosan tetszik!
(Van most egy az új tusfürdők közül mintám, már oooooooooooooolyan kíváncsi vagyok rá )

Mexx Fresh
Valahogy 5 ezer Ft körül mozog az ára, legalábbis a Müllerben szinte mindig le van akciózva, mikor ott járok :D

Naomi Campbell - Cat Deluxe
Én ezt egyetlenegyszer szagoltam meg, de emlékszem, hogy akkor jó benyomást tett rám. 

Mikor megjelent, egyből beleszerettem! Ahhw. És igen, 1000 éve volt, és még mindig nincs ilyenem :D Na de ami késik, nem múlik... :D

FB-n tegnap mutattam képet az új cipellőmről, de úgysem látta mindenki.
Fejemet nézzétek el, nem voltam tegnap a topon :D
Természetesen (várhatólag) vasárnap (után) outfit-ben is láthatjátok. A sarka egyébként olyan 8 centi körül van. IGAZ SZERELEM!

A képek forrása: Google, kivéve az utolsó

Ti hogy álltok mostanság a pacsulikkal?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése