2011. augusztus 17., szerda

Hát helló.
Nem hozok most körömlakkos bejegyzést, mert tegnap mostam le a körmömről egy rózsaszínt, és nem nagyon volt még kedvem kifesteni. De azért azt az újat kipróbáltam az egyik ujjamon tegnap este ;) Vannak benne csillámok, szerintem suliba tökéletes lesz. Ha ne szóltak az AVON-os Baby Pink színre, akkor erre sem fognak.De majd később meglátjátok szerintem! ;)

Szombaton voltunk nagyimnál. Turkáltam kicsit, és elhoztam pár cuccot. Köztük egy táskát, egy gyűrűt, és pár kitűzőt és virágot, amit a hajamba is tűzhetek( attól függ, hogy minek csinálom meg) .



Nem szeretem a rúzsokat.Kivéve egyet. Anyukám nagynényéjétől kaptam . A márkája Elizabeth Arden.Rákerestem a Google-ban erre a márkára. Kihozott parfümöket, meg egy csomó külföldi oldalt. A parfümök egyébként elérhető áron vannak. :) Mindegy, a drogériában még sosem láttam ezt a márkát. Mivel rossz a fényképező, ezért képet nem csináltam, csak úgy magáról(telefonnal :/ ).


Hát ennyi lettem volna mára, majd megpróbálok körömlakkos bejegyzést is hozni, de majd meglátjuk. Sminkre is gondoltam. 
Kommentben leírhatnátok, hogy ki mit szeretne. :) 
Csók.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése