2011. augusztus 14., vasárnap

hellóhúú




Ma voltam anyával a Rossman-ban és vettünk egy körömlakkot, meg körömmatricát. Szerintem holnap, vagy jövőhéten legalábbis biztosan lesz róluk bejegyzés. :) 
Ja, meg majd lefotózom azt a felsőt is, amit nagymamámtól kaptam egy hete.


Túl vagyok életem első gyantázásán. Hát öööö...izé. :D Nem tudom, hogy mi lenne a nekem legmegfelelőbb szőretlenítési forma( ? ):
- szőrtelenítő krém: kipattogok tőle, vagy mindig fertőzésem van utána (nem, nem fújtam utána rá rögtön sosem a dezodort)
- borotva: bőrirritáció+ attól is kipattogok( eddig ezt csináltam, de most vettem gyantát), és nem is tudtam midnig tökéletesen eltüntetni a borostát :/
- gyanta: vérzek tőle
- epilátor : azt meg utálom (hónaljamon csináltam), mert tart nekem vagy másfél napig, aztán 2 hetet kell várni, hogy rendesen le legyen szedve.
Csóók.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése