2012. április 30., hétfő

Elfogytak és utódjaik



Még talán március vége felé, vagy április elején vettem ezt az Isana kézkrémet. Talán 600 ft körül van az ára. Egyáltalán nem illatos(szerintem). Olyan lanolinos "illata" van, és lehet, hogy van aki kellemetlennek tartaná a szagát. De ettől eltekintve nagyon jó kis kézkrém, nem hagy zsíros érzetet maga után, bár én éjszakára kenegettem és reggelre mindig selymes volt a kezem :) 
Mivel már egyre melegebbek vannak, ki szerettem volna próbálni valami újat, mivel nekem az előző kézkrém úgymond "azonosult" a téllel és a hideggel. Mivel szeretem az aloe vera illatát, ezért egy ilyen kézkrémet választottam, ami szintén Isanás. Pénteken vettem, eddig kétszer használtam, véleményt még nem akarok mondani, de jónak ígérkezik.


Müllerben vettem ezt a Cadeavera tusfürdőt, valahogy 3 vagy 400 ft körül. A flakon nekem nagyon tetszik, mert a képen is látható, hogy valahogy a belső felén ott van egy fa meg egy romos épület. Nagyon bejön :D
Igen, megint Isana, mivel ettől a márkától a tusfürdők nagyon bejöttek. Ennek teljesen szerelmes vagyok az illatába. Ha drogériában jártok, érdemes szerintem megszagolni! 


Évek óta ilyen citromfüves Clean&Clear tonikot használok, de most úgy gondoltam, hogy szeretnék valami újat kipróbálni. 1149 Ft-ért vettem azt hiszem ezt a Neutrogénát. Nem olvastam róla véleményeket se a megvásárlása előtt, sem utána. Majd meglátjuk :)


Ez a két sampon, amire régóta rá vagyok akadva.A GlissKur-tól tényleg nagyon puha lett a hajam, és az illata is tetszik. A Niveának meg inkább az illata fogott meg, meg az, hogy nem csak sampon, de balzsam is.


Ő meg már régi. Az illata elmegy, és egy testápolónak is jó volt, de semmi extrát ne várjunk tőle.


Szekrénytakarítást tartottam ma. 


És ők feleslegesek már. 
2 Oriflame deo (nem jöttek be), és egy Cien-es mangós. Az utóbbit csak azért vettük meg, mert nagyon finom az illata, de egyébként nem nagyon használtam.

Ki mit ismer a fenti termékek közül?

Ui.: Szeretném mondani, hogy barátnőmmel megcsináltuk a közös blogunkat. Ha valakit érdekelne, az ITT megtalálja.

1 megjegyzés:

  1. Szia! :) Kaptál tőlem egy díjat:))
    http://sparkling-nails.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés