2012. május 5., szombat

Díj

cs.ery -től kaptam ezt a díjat, innen is nagyon köszönöm! :)




Szabályok:

1. Köszönd meg neki és linkeld be azt, akitől kaptad.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot, bármi lehet az.
3. Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernak. - most szinte minden blogon kirobbant ez a díjláz, úgyhogy ha nem baj, és ezt most lecsökkenteném ötre, mert nem akarok olyanoknak adni, akik egyszer már kaptak többet is :)
7különböző dolog rólam: 
1: nem tudok úgy elaludni, ha előtte közvetlen nem mentem el pisilni :D
2: kedvenc kajám a gyros.
3: az a típus vagyok, aki későn fekszik, későn kel :D
4: irtózom minden bogártól, póktól, satöbbitől! 
5: gyűjtöm a kis prospektusokat, főleg a sminkeseket ( olyanokra gondoljatok, mint pl amikor odaálltok egy essence-es standhoz, és oldalt ott vannak azok a kis szórólap szerűségek.)
6: imádom a vizet! meginni is, de most elsősorban a lubickolásra gondoltam. de közben mégis nagyon félek tőle, hogy belefulladok, vagy ilyesmi...
7: amit nem biztos, hogy tudtok rólam, hogy súlyos gerincbajaim vannak :)

5 blog akiknek továbbadom a díjat: 

Ma egyszer még jövök, csók! 


5 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon köszönöm!!! :) Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Tyühűű, köszöngetem szépen! ^^

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Kaptál tőlem is egy díjat :)
    http://crazyladystar.blogspot.com/2012/05/ismet-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm! :))

    VálaszTörlés